«Підтримка XXL» – нова программа підтримки аграріїв від компанії “Сингента”

167
Сингента збирання врожаю
Кампанія-2017 зі збору врожаю з кожним днем набирає обертів і після тривалої роботи в полях на українських сільгоспвиробників чекатиме ще одне, не менш важливе завдання — вигідно продати своє зерно.

З одного боку, очевидно, що ціна реалізації сільгосппродукції має значний вплив на фінансовий результат підприємства, як і кількість чи якість вирощеного врожаю. З іншого — з кожним роком український агроринок дедалі більше співвідноситься з глобальними сировинними ринками, внаслідок чого зростає кількість чинників впливу на ціну. Тож слідкувати за ціновими тенденціями стає складніше, а передбачити ціну реалізації під час збору врожаю практично нереально. Однак на допомогу аграріям приходять сучасні фінансові інструменти, завдяки яким вдасться реалізувати власну стратегію продажу зерна, мінімізувати негативний вплив ринкових коливань і вигідніше продати вирощене зерно.

Вже понад шість років «Сингента» створює та впроваджує програми «Фінансових рішень», що пропонують українським сільгоспвиробникам саме такі інструменти. А цього сезону компанія презентує на ринку нову унікальну пропозицію — програму «Підтримка XXL». Насамперед вона надає агровиробникам можливість довгостроково планувати господарську діяльність та управляти грошовими потоками на підприємстві. Адже в сільському господарстві від інвестицій у посів і до моменту отримання доходу від урожаю проходить декілька місяців, а обсяги необхідних вкладень з огляду на масштабність виробництва є значними. Тому для агропідприємства важливо визначити джерела фінансування своєї діяльності на наступний сезон задовго до його початку. Наприклад, при підготовці до майбутньої весняної посівної сільгоспвиробники часто вже у жовтні-листопаді починають надсилати заявки своїм постачальникам, щоб узгодити кількість, вартість і терміни поставки необхідних продуктів. І саме в рамках програми «Підтримка XXL» компанія «Сингента» пропонує своїм клієнтам заздалегідь підготуватися до наступного сезону й зробити передоплату за насіння та ЗЗР.

Однак ретельна підготовка неможлива без вигідного продажу сільгосппродукції, вирощеної цього сезону. Варто завважити, що в несприятливі в ціновому аспекті роки сільгоспвиробники воліють зберігати зерно з надією, що ринок запропонує вищу ціну, чого, щоправда, можуть і не дочекатися. У такому разі підприємство не отримує необхідних грошових надходжень у повному обсязі в потрібний момент, а питання підготовки до наступного сезону, незважаючи на позитивний потенціал результатів діяльності підприємства, стає менш пріоритетним.

У рамках програми «Підтримка XXL» компанія «Сингента» пропонує сільгоспвиробникам продати своє зерно й одержати значну додаткову премію — до 15 доларів на тонні, що еквівалентно 10–12 % зростання від початкової ціни. В умовах низьких цін на сільгосппродукцію такий розмір премії на зерно звичайної якості є безпрецедентним на ринку, цією пропозицією компанія «Сингента» прагне надати свою підтримку українським аграріям і в такий спосіб упроваджує найкращі світові практики планування й управління в агробізнесі.

Програма «Підтримка XXL» — це справді хороша можливість посприяти своєму господарству та отримати відчутний позитивний ефект. Разом з іншими пропозиціями від «Фінансових рішень» дана програма стане гарним доповненням торговельної стратегії агропідприємства будь-якого розміру та напряму, адже в сучасних умовах невизначеності та високих ризиків надійні фінансові інструменти можуть стати основним чинником успішності.

«Сингента»