Bayer Crop Science оголошує нову стратегію виходу на ринок

277
Байєр стратегія

30 вересня Аграрний підрозділ компанії «Байєр» оголосив нову стратегію виходу на ринок. В рамках нової стратегії «Байєр» пропонуватиме ринку потужний портфель інноваційних засобів захисту рослин, найкраще в своєму класі насіння кукурудзи і ріпаку бренду Dekalb, а також цифрову платформу Climate FieldView.

Формування і розвиток сучасного сільського господарства в Україні за допомогою сталих та інноваційних рішень – таким є бачення місцевого підрозділу Сrop Science в Україні.

«Різні сегменти партнерів на ринку (дистриб’ютори, агрохолдинги, незалежні господарства та маленькі ферми) потребують індивідуальної стратегії продажів. Саме тому ми впроваджуємо нову організаційну структуру, яка буде більш гнучка до потреб ринку і орієнтована на клієнта», – повідомив Франк Хатке, керівник Аграрного підрозділу компанії «Байєр» в Україні.

Тому Аграрний підрозділ вирішив розподілити ресурси, орієнтуючись на ключові для бізнесу культури та їх  частку у вирощуванні в певних областях. У регіонах з найбільшою часткою кукурудзи клієнтів обслуговуватимуть два регіональні представники, один – по насінню, інший – по засобам захисту рослин. В областях, де більше вирощують інші культури, один представник буде забезпечувати потребу клієнтів як в насінні, так і в засобах захисту рослин.

Співпраця з нашими ключовими партнерами набуває дуже важливого значення. Працюючи разом з дистриб’юторами і сільгоспвиробниами, ми розробимо нову стратегію, щоб якомога краще задовільнити потреби наших спільних клієнтів. Водночас близькість до клієнтів буде мати суттєве значення для кращого розуміння вимог ринку, передачі знань та забезпечення підтримки запропонованих рішень.

«Такий розподіл ресурсів є результатом глибокого аналізу, який почався одразу після завершення угоди з «Монсанто». Ми вважаємо, що саме завдяки новій структурі, ми зможемо запропонувати індивідуальні рішення, що відповідатимуть конкретним потребам кожного клієнта», – наголосив Франк Хатке.

Крім розширення портфеля засобів захисту рослин та успішного продажу насіння в Україні, в пріоритетах компанії збільшити можливості співпраці в точному землеробстві. Наша мета – просувати провідну цифрову платформу в Україні Climate FieldView. За допомогою елементів штучного інтелекту і машинного навчання Climate FieldView опрацьовує зібрані дані, починаючи з карт урожаю, інформації про збирання, карт вегетації, а алгоритми аналізують проблеми і допомагають агровиробникам приймати більш обґрунтовані і точні рішення, не витрачаючи зайвого часу на проведення окремих дослідів та облік результатів.

«Після об’єднання у нас з’явилася можливість надати ринку унікальні інноваційні рішення майже по всіх культурах. Наш успіх стане результатом співпраці всіх команд, які працюють в компанії на користь аграріїв, споживачів та задля збереження навколишнього середовища. Ми пишаємося нашим колективом і тим, що кращі з кращих фахівців в сільському господарстві України працюють у нас», – зазначив Франк Хатке.

Нова комерційна структура буде оголошена на початку 2020 року.