AGCO запроваджує в Україні нову стратегію дистрибуції

54
AGCO

Світовий лідер з розробки, виробництва та дистрибуції техніки та рішень для сільського господарства оголосив про впровадження нової стратегії дистрибуції для українського ринку.

«Корпорація AGCO завершила реорганізацію своєї дистрибуторської мережі в Україні, щоб адаптувати її до нашої загальноєвропейської стратегії», – повідомив Роб Сміт, старший віце-президент AGCO, керуючий регіоном Європа та Близький Схід. «Відтепер  ми використовуємо два ексклюзивні та повнофункціональні канали дистрибуції – один для техніки під маркою Massey Ferguson, інший – для Fendt та Valtra».

Роб Сміт, AGCO
Роб Сміт, старший віце-президент AGCO, керуючий регіоном Європа та Близький Схід

AGCO веде бізнес в Україні вже більше 20 років. Основні продукти корпорації вже доступні для українських сільгоспвиробників. AGCO слідкує за швидким ростом українського аграрного ринку та зростанням попиту на професійні сільськогосподарські рішення. Темпи інтенсифікації сільського господарства в Україні вищі, ніж в інших країнах світу. У 2016 та 2017 роках ринок сільськогосподарської техніки в Україні зростав рекордними темпами та перевищив цифри 2013 року.

«Для нас Україна є одним із пріоритетних ринків. Тому AGCO постійно розширює лінійку продукції та надає високотехнологічні рішення для підтримки росту аграрного виробництва України», – зазначив Роб Сміт.

Протягом останніх двох років корпорація AGCO успішно представила багато нових продуктів на ринку України. Серед останніх – Fendt 1000 Vario, розумне рішення у сегменті до 500 к.с., Valtra T-серія в сегменті тракторів потужністю від 150 до 250 к.с., а також Massey Ferguson MF 6713 – новий трактор, зроблений на нещодавно представленій глобальній серійній платформі в сегменті 100-150 к.с. Крім того, на українському ринку вже була презентована вся оновлена лінійка техніки Fendt, включаючи трактори, комбайни та прес-підбирачі.

Крістоф Гронблінгхоф
Крістоф Гронблінгхоф, віце-президент з розвитку дистриб’юції, EAME, корпорації AGCO

Роб Сміт: «З початку року ми працюємо над впровадженням послідовної європейської структури дистрибуції в Україні. Наші партнери компанії «АСТРА», «Агроструктура», «Цеппелін Україна» та «ТК Агроспейс» реалізують техніку Fendt та Valtra, ще чотири дистрибутори, компанії «АМАКО», «Бізон Тех», «МІНЕТЕХ» і «Волинська Фондова Компанія» продають та обслуговують техніку «Massey Ferguson».

Велику увагу ми  приділяємо сервісній підтримці, яка повина бути добре розвинута. Адже всі ми знаємо ціну поломки техніки в сезон і наскільки важливим є її якнайшвидше усунення. Крім того ринок запчастин в середньому складає 15-20% від загального ринку продажів».

Роман Шаповал
Роман Шаповал, голова представництва корпорації AGCO в Україні

Корпорація AGCO концентрує свою увагу на подальшому вдосконаленні сервісу та підтримки усієї української клієнтської бази. Цього року AGCO має намір презентувати ще більше продуктів. Серед них – трактор Fendt 1100MT у сегменті понад 500 кінських сил і Valtra A-серії в сегменті до 150 к.с.

Fendt 1100MT
Valtra A-серії

Варто нагадати, що AGCO це компанія повного циклу виробництва техніки починаючи від обладнання для підготовки насіння, техніки для обробітку грунту, сівби і закінчуючи обладнанням для зберігання зерна. Техніка AGCO продається під основними торговими марками Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® і Valtra® та за підтримки технологій обробки даних Fuse®. Компанія щороку багато інвестує в дослідницько-конструкторські роботи. Так впродовж останнього року AGCO інвестувала у інноваційні розробки та рішення близько $360 млн, або 4% від своїх доходів.

За матеріалами конференції